Omschrijving:
Kennismaking met het concept van CRM. De CRM “Tasting” is geschikt voor teams of individuele deelnemers.
Kosten:
€ 550,-
Aantal deelnemers:
Max. 15
Duur:
2 uur
Locatie:
In-company. Een “Tasting” op één van onze locatie is uiteraard ook mogelijk. Prijzen zijn in dat geval in overleg en afhankelijk van uw wensen.
Omschrijving:
Inleiding en verdieping in CRM, vertaling naar de eigen praktijk en discussie. In overleg met de klant worden 2 onderwerpen nadrukkelijker, in theorie en praktijk. De CRM masterclass is geschikt voor teams of individuele deelnemers.
Kosten:
€ 3.975,-
Aantal deelnemers:
6 tot 10
Duur:
1 dag
Locatie:
In-company. Een “Tasting” op één van onze locatie is uiteraard ook mogelijk. Prijzen zijn in dat geval in overleg en afhankelijk van uw wensen.
Omschrijving:
Teams worden de CRM principes en vaardigheden aangeleerd en beoefenen deze in uitdagende scenario’s.
Resultaat:
Deelnemers leren hoe ze effectief en veilig kunnen samenwerken, al dan niet onder druk/stress.
Duur:
Totaal 4 sessies van 1 dag desgewenst aangevuld met persoonlijke coaching.
Dag 1 | : | Simulatie; cursisten worden in een situatie gebracht waarin zij het belang van de aandachtsgebieden van CRM zelf ervaren. |
Dag 2 | : | Inhoudelijke behandeling CRM en de vertaling van de ervaringen van de simulatie naar de praktijk. |
Dag 3 (+7) | : | Groepsdynamiek |
Dag 4 (+30) | : | Teammeeting en After Action Review |
Locatie en Kosten:
M.b.t. de simulatie zijn er meerdere mogelijkheden, van een table-top / war game tot echte Boeing 737 simulator.
De locatie is mede van afhankelijk van de gekozen simulatie, evenals de kosten voor de training. Desgewenst kan een deel van de training in-company plaatsvinden.
Omschrijving:
De Train-the-Trainer cursus is voor organisaties die CRM willen implementeren binnen hun organisatie d.m.v. eigen trainers.
Resultaat:
Na de Train-the-Trainer cursus/training zijn uw trainers in staat om CRM trainingen te verzorgen binnen uw organisatie.
Duur:
Een opzet voor een CRM train-the-trainer cursus kan er bijv. als volgt uitzien:
Dag 1 | : | Simulatie; cursisten worden in een situatie gebracht waarin zij het belang van de aandachtsgebieden van CRM zelf ervaren. |
Dag 2 | : | Inhoudelijke behandeling CRM en de vertaling van de ervaringen van de simulatie naar de praktijk. |
Dag 3 | : | Vervolg inhoudelijke behandeling CRM aangevuld met Groepsdynamiek. |
Dag 4 | : | Inrichten CRM-training door nieuwe CRM-trainers, uniforme aanpak herkenbaar voor alle toekomstige cursisten. |
Dag 5 | : | Oefeningen/begeleiden in het geven van de CRM-training en evaluatie. |
De sessies kunnen variëren van 1 dag tot een halve dag en desgewenst kunnen we tijd inruimen voor aangevulde persoonlijke coaching.
Locatie en Kosten:
De Train-the-Trainer cursus is opgezet voor organisaties die CRM willen implementeren binnen hun organisatie d.m.v. eigen trainers. Omdat ieder organisatie anders is is de cursus grotendeels maatwerk.
De locatie is mede van afhankelijk van de gekozen simulatie, evenals de kosten voor de training. Desgewenst kan een deel van de training in-company plaatsvinden.
M.b.t. de simulatie zijn er meerdere mogelijkheden, van een table-top / war game tot echte Boeing 737 simulator.
Wij helpen u graag bij het implementeren van CRM in uw organisatie. Een traject kan bestaan uit begeleiding van aangewezen functionarissen of het volledig opleiden en trainen van de hele, of gedeeltelijke, organisatie in CRM, en alles daar tussenin.