Thema | Crew Resource Management (CRM)

Crew Resource Management (CRM) wordt door ons omschreven als een werk-, management methodiek voor het gebruik in een systeem  waar gebrekkig of ineffectief gedrag kan leiden tot (een kettingreactie van) fouten met de uiteindelijke ineenstorting van dat ‘systeem’ als gevolg.

CRM is een werk- managementmethode is die niet branche of sector gerelateerd is en waarbij de niet-technische vaardigheden (“non-technical skills”) centraal en het team centraal staan. Met een team een gemeenschappelijk doel bereiken, dat is waar CRM over gaat. Het gaat bij CRM niet alleen om individuele competenties, maar vooral ook om teamcompetenties.

Rondom dit thema bieden wij een breed scala aan opleidingen en trainingen. Tevens bieden wij maatwerkoplossingen, mini-masterclasses ter introductie op dit thema’s en organisatieontwikkelingstrajecten.

Heeft u vragen of wilt u meer weten over dit thema, of over wat het Maurits Instituut voor u kan betekenen, klik dan op de onderstaande knop of bel ons op 085 – 06 56 276

Een reactie plaatsen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.